Премини към основното съдържание
  • Bulgarian
  • English

User account menu

  • Вход
Начало

Search

Главно меню

  • Начало
  • За Факултета
    • Представяне
    • Структура
      • Управление и органи
        • Декан
        • Декански съвет
        • Общо събрание
        • Факултетен съвет
        • Редакционен съвет
        • Научен съвет
        • Комисия по атестирането
        • Комисия по качество
        • Факултетен студентски съвет
      • Администрация
        • Деканат
        • Отдел "Студенти"
        • Учебен отдел
        • Счетоводство
        • Техническа поддръжка
    • Катедри
    • Преподаватели
    • Обучавани студенти
    • Библиотека
    • Контакти
  • Образование
    • Академични програми
      • Бакалавърски програми
      • Магистърски програми
      • Докторска програма „Медии и комуникации“
      • Следдипломна квалификация
      • Факултативни дисциплини
      • Постдокторска програма
    • Учебен процес
      • Академичен календар
      • Разписание
        • Бакалавър
        • Магистър
        • Доктор
          • Допълнителен прием на докторанти във ФЖМК от 15.02.2022 г. до 14.04.2022 г.
      • Изпити
      • Летни учебни практики
      • Програма Еразъм+
    • Кандидатстване и прием
      • Бакалавър
      • Магистър
      • Доктор
    • Център за следдипломно професионално и продължаващо обучение
    • Кариери, стажове, стипендии
    • Дипломиране – условия, процедури, срокове
  • Наука
    • Научноизследователска дейност
      • Научноизследователски и образователни форуми
      • Проекти по Фонд Научни изследвания
      • Международни проекти и програми
      • Научни проекти
      • Споразумения
    • Процедури за научни степени и академични длъжности
    • Конкурс по Национална програма „Млади учени и постдокторанти“ - 2021 г.
    • Научни издания
    • Годишник
    • Информационна система „Авторите“ - инструкции за употреба
  • Медия
    • Академичeн клуб за подкрепа на медиите
    • Студентски книги
    • Студентски списания
    • Студентски вестници
    • Студентски сайтове
    • Университетска телевизия
    • Университетско радио
    • Студентско радио
    • Музейната експозиция за история на радиото

Breadcrumb

  • Начало
  • Covid-19

Уважаеми колеги,

Официалното връчване на дипломите на студентите от ОКС "бакалавър" и "магистър" - випуск 2021 г., ще се състои на 15 юни от 11 часа в Аулата на Софийския университет "Св. Кл. Охридски".

Желаещите да се включат в церемонията, трябва да заявят своето участие в срок до 16 май 2022 г. както следва:
За ОКС "бакалавър" на имейл адрес:
rfilatova@uni-sofia.bg
За ОКС "магистър" на имейл адрес:
hvladova@uni-sofia.bg

При записването си абсолвентите ще получат допълнителна информация относно церемонията.
 

 


За организацията на летния семестър на академичната 2021/2022 г.

ЗАПОВЕД

№ 35/17.02.2022 г

Във връзка със заповед № РД-19-46/18.2.2022 г. на Ректора на Софийския университет и заповед № РД-01-973 от 26.11.2021 г., видоизменена със заповед № РД-01-88/15.02.2022 г., на Министъра на здравеопазването за актуалните противоепидемични мерки и на основание на решение на Факултетния съвет на Факултета по журналистика и масова комуникация от 10 февруари 2022 г.


ОПРЕДЕЛЯМ:

1.    Обучението на студентите във всички специалности в бакалавърската степен и на всички магистърски програми, редовно и задочно обучение, без оглед на курса, да се организира и проведе по т.нар. хибриден модел, съчетаващ:
a.    дистанционни форми на преподаване − посредством платформите „Мудъл“, „Майкрософт Тиймс“, „Зуум“ или по изключение в други платформи - за лекциите и занятията в големи групи и потоци в специалностите „Журналистика“, „Връзки с обществеността“ и „Комуникационен мениджмънт“, бакалавърска  степен и в магистърската степен;
b.    присъствени занятия за лекциите и упражненията в специалността „Книгоиздаване“, където броят на студентите позволява осигуряване на нормална среда на преподаване и достатъчна дистанция в аудиториите;
c.    присъствени лекции и упражнения по профилните дисциплини в специалностите „Журналистика“, „Книгоиздаване“, „Комуникационен мениджмънт“, както и за всички практикуми, за упражненията и семинарите във всички специалности.
2.    Изпитните сесии във ФЖМК за задочно и редовно обучение в трите степени да се провеждат както присъствено, така и дистанционно – според формата на изпита и капацитета на залите.
3.    Защитите на дипломни работи през юлската сесия да се проведат присъствено, ако епидемичната ситуация го позволява, като затова да се разработят графици по държавни комисии, за да се избегнат струпвания в  залите. Където това не е възможно, защитите на дипломните работи да се проведат в платформата Zoom.

При изготвяне на разписите на занятията да се вземат предвид: броят на студентите в специалност (курс, поток, група); капацитетът на залите, в които се провеждат занятията; характерът на обучението (лекции, семинарни занятия, лабораторни упражнения, практически занятия и пр.).

Заповедта влиза в сила от 7 март т.г., до тогава обучението може да се провежда в електронна среда.

От 1 април 2022 г. работата на администрацията се възобновява в присъствена форма.

 

Проф. д-р Веселина Вълканова
Декан на ФЖМК

Последно обновено
събота, Април 16, 2022 - 09:08
Copied to clipboard

Актуално

Новини
Прием
Събития
Наука
За студента
Covid-19

Правилници и процедури

Правилници
Процедури
Документи от ФС

Медия

Студентски вестник
Студентски книги
Студентски списания
Студентски сайтове
Университетска телевизия
Университетско радио
Студентско радио
Музейна експозиция за история на радиото

Сайт

Карта на сайта
Външни връзки
Контакти
Разработка Моника Илиева, УЦИКТ