Работа в Sensika Technologies - медийно наблюдение

sensSensika Technologies предлага уникално решение за медийно наблюдение, базирано на последните технологии в изкуствения интелект, което комбинира усъвършенствани софтуерни решения с експертизата на квалифициран екип. Нашата SaaS платформа събира, обработва и анализира в реално време многоезично медийно съдържание. Стремим се към оптимизация на работата с информация, която да позволи на нашите клиенти да вземат информирани решения и да се ориентират по-добре в света на медиите. Компанията търси:

  • Client Support Specialist – позицията е подходяща за хора, които искат да се развиват динамично и да придобиват нови умения. Свързана е с комуникация по телефон, мейл и чат с нашите клиенти, с цел подобряване на услугата, която доставяме. Работното време е гъвкаво, в периода от 17 до 00 часа. Пълната обява за позицията е налична тук.
  • Platform Support Specialist – ролята е с техническа насоченост, свързана е с работа със сървъри, разрешаване на проблеми при функциониране на платформата и подобряване представянето на последната. Предполага тясно сътрудничество с другите екипи и клиентите. Позицията е на пълен работен ден. Пълната обява е налична тук.