Конкурсът дава възможност на студентите от комуникационни специалности да покажат своите възможности в задание по реален проект Стартира осмото издание на предизвикателството на А1 и Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) – А1 Challenge. За първа година форматът ще се проведе онлайн – на специално създадена Facebook страница, а срокът за кандидатстване е до 10 май 2019 г. Конкурсът е насочен към всички студенти в сферата на комуникациите, рекламата и връзките с обществеността, а темите, с които могат да се включат, са две: „Как да научим баба и дядо да ползват интернет?” и „Интернет: новата детска площадка. Как да я направим полезна и безопасна?”. За да станат част от предизвикателството, студентите трябва да сформират отбори, които включват от 2 до 5 участници и да запишат кратко видео (до 5 минути), в което представят своята идея за комуникационна кампания. Задължителните елементи, които трябва да присъстват в подадените материали, включват: име на отбора и представяне на екипа, избрана тема, направени проучвания, подкрепящи комуникационната стратегия, предложение за тактики, план за действие и начини за измерване на резултатите след края на кампанията. Студентите могат да публикуват своето видео на стената на официалната страница на конкурса A1 Challenge 2019 във Facebook не по-късно от 10 май 2019 г. Всички участници ще имат възможността да покажат своите умения с реален проект пред потенциални работодатели, а отборът, събрал най-много харесвания, печели голямата награда от А1 – смартфон за всеки участник от екипа. Избраният проект ще бъде представен по време на ежегодната церемония PR Приз 2019, организирана от БДВО. Студентите следва да са завършили минимум трети курс от своето обучение по специалност „Връзки с обществеността”, друга комуникационна специалност или да следват магистърска програма.