Студенти по "Връзки с обществеността" от трети и първи курс на Факултета по журналистика и масова комуникация спечелиха първо и второ място на ежегодния студентски PR конкурс „Като Бернайс“ на БДВО, който се проведе на 24 ноември. Тази година темата беше „Социалните мрежи и ролята им за фалшивите новини – приятел или враг?“
В него участваха над 20 студенти от различни университети в България от специалностите „Връзки с обществеността“ и „Журналистика“.
Факултетът по журналистика и масова комуникация участва с шест отбора, подготвени от доц. д-р Мила Серафимова и ас. д-р Йордан Карапенчев. Студентите от първи и трети курс получиха грамоти за презентациите си по темата на конкурса.
Голямата награда бе връчена на екипа на Ясен Милов, Димитър Генов и Калоян Романов от трети курс „Връзки с обществеността“, ФЖМК, СУ „Св. Климент Охридски“ с ментор доц. д-р Мила Серафимова.
Втората награда получиха Милен Илиев, Кирил Кацаров и Филип Богдански от първи курс „Връзки с обществеността“, ФЖМК, СУ „Св. Климент Охридски“ с ментор ас. д-р Йордан Карапенчев.