Две пълни стипендии за студенти, изучаващи маркетинг, за обучението “Brand Building for Tech-Driven Companies”

Стипендиите се предоставят в партньорство с българската Wordpress хостинг компания WPX. Предназначени са за студенти в департаменти по маркетинг в последната година на висшето си образование. Обучението се организира от the other half и в рамките на пет седмици ще мине през ключовите етапи и методи за изграждането на отличителни тех-ориентирани брандове.

trainЗа обучението:
Водещи обучението са Диляна Добринова и Георги Гавазов - основатели на the other half и експерти с години опит в консултиране на редица тех компании, сред които Updata One, KLEAR & Shelly.

Участниците ще се запознаят от първа ръка с реални проекти, методи и техники за изграждане на отличима бранд същност. Както и ще получат конструктивна обратна връзка и възможност да работят върху своите знания с практически насочени задания. Основната аудитория на обучението са бранд и маркетинг мениджъри на международни и локални тех компании, с които двамата стипендианти ще имат възможност да обменят опит и да работят заедно в екип.

За стипендиите:
Стипендиите се отпускат благодарение на WPX - българска WordPress хостинг компания, предлагаща услуга в световен мащаб. Подкрепата им е част от движещата сила на бранда да сплотява хората, които постоянно търсят и работят за изграждане на положителна промяна около себе си. Така WPX отваря възможност за студентите с интерес към темата да задълбочат познанията си и да бъдат подготвени за професионалния си път, с който могат да са основоположници на по-добри и успешни практики.

Задачата:
Кандидатствайте за една от двете стипендии, като ни споделите за тех-ориентиран бранд, на който се възхищавате.
Вие избирате как. За нас е важно да видим кое е отличимото в същността на бранда, как се гради връзката с клиента, кои са посланията и начина на отправянето им. И най-важното - защо ви впечатляват тези неща?
Очакваме отговорите ви до 16-ти октомври на giveme@theotherhalf.co.

Обучението ще се проведе в рамките на пет поредни четвъртъка от 26.10 до 23.11 в Hyperspace Social Tech Hub - мястото за събития на WPX, което хоства на живо обучения, лекции и дискусии на полезни теми.

***
За WPX - главен партньор на обучението:
Предоставянето на две стипендии е възможно благодарение на подкрепата на WPX - базирана в София и оперираща глобално компания, предоставяща хостинг услуги за WordPress сайтове.

Приоритет на компанията е подпомагане на будни хора с идеи или т.нар. Change Seekers, които са мотивирани да катализират плановете си в реални проекти. Усилията на WPX са насочени в това да събира в общност тези хора в своето пространство Hyperspace. Там те могат да си взаимодействат като споделят идеите си и да си колаборират, като така създават позитивната промяна около себе си. Вижте повече за “Change Seekers” програмата им тук: https://hyperspace.bg/changeseeker/.

В случай, че стипендиантите реализират своя идея с наученото от обучението, Hyperspace ще ги подкрепи чрез безвъзмездно предоставяне на пространството за представяне на идеята им пред света.

***
За The other half
Организатор на обучението е “the other half”: консултантска компания, която помага на компаниите да “отключат” пълния потенциал на своите брандове. Повече за обучението вижте на: https://theotherhalf.co/brand-building-training/


За повече информация:
Наталия Ценова
natalia@theotherhalf.co
0882 370 304