
За придобилите образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“ в специалности „Комуникационен мениджмънт“, „Връзки с обществеността“, „Журналистика“ и „Книгоиздаване“ на Факултета по журналистика и масова комуникация, както и към бакалаври и магистри от други специалности на други факултети на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ и други висши училища.
Презентация на програмата
Ръководител: доц. д-р Калин Калинов
e-mail: kkalinov@uni-sofia.bg
Магистърската програма „Бранд комуникация“ е интердисциплинарна и обхваща ключови аспекти на съвременната комуникационна практика. Програмата е насочена към хора, които имат интерес към задълбочено изучаване на различните аспекти, свързани с бранд комуникацията, включително създаване и разпространение на съдържание в социалните мрежи, медиен маркетинг, изграждане на визуална идентичност на бранда и стратегическото му управление.
Целта на програмата е да предостави на студентите качествено обучение в областта на бранд комуникацията чрез балансиране на теоретични и практически дисциплини. Това създава предпоставки да надградят съществуващите си познания и умения, с което да бъдат по-конкурентноспособни на пазара на труда. Предимство на програмата е, че предоставя и специализирано практическо обучение – чрез учебни модули и практикуми, водени от действащи специалисти в съвременната комуникационна практика.
Специален акцент в програмата е комуникирането с таргет аудитории чрез социалните мрежи, както и стратегическото изграждане на бранда и неговата визуална идентичност. Практическите дисциплини са фокусирани и върху развиването на „меки“ умения в бранд комуникацията, включително презентирането, а също и върху кризисната бранд комуникация и създаването на бранд съдържание със смартфон. Така придобитите умения са ценни в ежедневната практика на всеки професионален комуникатор.
Студентите от тази магистърска програма завършват курса на обучение със защита на дипломна работа (магистърска теза) пред държавна изпитна комисия.